Beoordelingen van Steakhouse Pizzeria Osdorp Gouda

Recente recensies

4.0
Thom
6 september 2021

Restaurant is gesloten maar je kan gewoon bestellen via de website, pas als je belt kom je erachter dat ze gesloten zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
26 juni 2021
M
16 juni 2021
Leni
13 juni 2021

Prima pizza, precies op tijd geleverd en nog warm en knapperig. Goede korst en heerlijke vulling! Aanrader!

Lekker
11 juni 2021

Erg lekker!

Roy
8 juni 2021
John
28 mei 2021

Wat een heerlijke burgers hebben we gegeten. TOP!

Maggie
22 mei 2021

Altijd goed en lekker.

Zouhair
18 mei 2021

deeg mocht ietsje zouter, voor de rest echt lekkere pizza's!

Zouhair
8 april 2021

Lekker vlot en wat een heerlijke pizza's!!!

Mariam
6 april 2021

Snelle service en de pizza met zeevruchten was lekker.

Naomi
5 april 2021

Osdorp heeft de heerlijkste pasta's en wok. Bestel altijd je eten gwn hier😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
28 februari 2021

Uien en champions niet gaar. Koude pizza

Mo
13 februari 2021

De hamburgers waren koud. En waren de burgers niet echt smaakvol.

Yous
2 februari 2021
Abdellatif
29 december 2020

Alles 100%

Johannes Kuiper
25 december 2020

Het eten was lekker, op tijd geleverd en een hele vriendelijke bezorger

Nama
25 december 2020
Mo
24 december 2020

Eten was heerlijk. Aanrader

Emg
17 december 2020

Altijd lekker en snel/ warm bezorgd!

Patrick
29 november 2020

Het eten kwam op de tijd aan die gemeld stond. Het eten is lekker, goed gevuld en warm. Toppie

Eric
20 november 2020

Prima spul !!

Kim Klomp
6 november 2020

Heerlijk gegeten, het eten was binnen 20 minuten gebracht en dat op een vrijdagavond! Alles was ook heel warm!

Othman
2 september 2020
Rachida
2 september 2020
jantina
30 augustus 2020
Michel
8 augustus 2020

Voor de verandering hebben we dit keer dewraps besteld en de pizza kip.. kan het niet anders omschrijven dan dat het heerlijk was. Bestelling was er binnen 30 minuten en zeer vriendelijke bezorger. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Tessa
8 augustus 2020

Netjes op tijd bezorgd, eerder dan aangegeven. Alles goed warm. Noodles waren lekker, misschien iets minder saus. Helaas was de opmerking over de kipburger niet gelezen, hierdoor was mijn zoon wat teleurgesteld.

oru
27 juli 2020

Super geregeld, enorm tevreden en de pizza's waren heerlijk!

louise dorst
14 juli 2020

Goed eten, maar de scampi pasta had geen scampi maar gewone kleine garnalen. Beetje teleurstellend dus. Maar voor het overige prima.

Kevin
13 juli 2020

Blij dat jullie eindelijk weer open zijn!!! Eten was zoals het altijd was, HEERLIJK!!!

Danielle Binken-Hilgeman
12 april 2020

Goede pizza’s en pasta’s, snelle bezorging! Top kwaliteit.

Anoniem
22 december 2019

Lekkere pizza's

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ravindra
2 december 2019
Othman
23 november 2019
Z.
6 november 2019

Heerlijk vers en goed eten, prima gekruid en alles was warm. Personeel is super vriendelijk en bezorging was snel!

samira
3 november 2019

het was weer heerlijk, snelle levertijd

he
6 oktober 2019

Prima kwaliteit, snelle bezorging, kan niet anders zeggen dan Top!

ze
6 oktober 2019

Ik heb verschillende gerechten besteld en het was heerlijk en vers. Bezorging was ook snel!

John
16 juli 2019

Weer heel lekker gesmuld, super!

Samir
3 juli 2019

Ik heb op 3 juli een bestelling gedaan. Na heel lang wachten heb ik gebeld en toen bleek dat het restaurant gesloten was wegens vakantie. Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven. Hoe krijg ik het geld terug?

John
20 juni 2019

Tja. Besteld, betaald maar ze bleken gesloten wegens vakantie.

John
19 mei 2019

Wederom genoten van de lava grill burgers, geweldig lekker!

John
21 april 2019

De lava hamburgers zijn werkelijk een heerlijke verrassing, super!

Ravindra
9 maart 2019
Samira
25 februari 2019

Heerlijk altijd op tijd en lekker warm de pizza. top jongens ga zo door!

ER
22 januari 2019

Het was niet best, de koteletten waren doorbakken alsof je een winterband aan het eten was. Patat was koud en half gebakken. de bezorger was 30 minuten te laat zonder even telefonisch contact op te nemen. de miegrill was smakeloos. Eindresultaat; meer dan de helft weg gegooid van een bestelling van 75,22 (tip; zorg dat je minder gerechten op je menu kaart hebt en die met liefde bereid.)

Driss Habti
25 december 2018
Lex & Kees
20 oktober 2018

Netjes op de hoogte gehouden over de bezorging. Pizza Calzone was heel lekker. De grote japsalaon was helaas niet groot. Die smaakte wel prima maar van groot verwacht je echt veel meer dan wat er nu geleverd was.

Eline
10 oktober 2018

Erg lekker Pizza en snel bezorgt

Youssf
29 september 2018

Pizza’s waren heerlijk en mooi op tijd

Fa
26 september 2018

PERFECT!!

Mohamed
13 juli 2018

snelle service en topeten!

Lili
7 juli 2018

De best!!?????

My
6 juli 2018

25 minuten te laat bezorgd. Pizza zelf was groot, lekker en warm! Knoflooksaus is zwak, geen knoflook te proeven. 0,05 centje voor tasje op bon, ik heb geen tasje erbij gehad.

.hhh
4 juli 2018
SH
20 juni 2018

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Ik heb zaterdagavond 16-06 om 20:26 eten besteld.. voor €19.28 ( betaald via ideal ) mijn bestelnummer was ; 06757LVS Nu bleek dus dat jullie gesloten waren, en ik dus mijn eten nooit heb gekregen.. Ik heb zondag even gebeld en de persoon aan de telefoon zou het allemaal regelen.. maar ik heb er nog steeds niets van gehoord.. Zouden jullie het alsnog willen regelen?

Sk
23 maart 2018
Hassan
2 januari 2018

Allahoemma baarik!

Zeynep
18 december 2017

Zeker aan te raden eten is heerlijk en vriendelijk personeel.

m.p.asscheman
17 december 2017

Prima van kwaliteit, smaakvol ruime porties bravo!

Esther
24 november 2017

Lekker snel bezorgd

Essie
21 oktober 2017

Was erg lekker.

Connie Heemelaar
17 oktober 2017

Het eten was goed, op de patat na, veel te slap. Maar er was een fout gemaakt dus kwamen we een osdorper te kort, kan gebeuren natuurlijk, maar dan wordt dit na ruim een uur na bezorgd. Dat kan dus niet vind ik. Er is een fout gemaakt dus dit moet echt zo snel mogelijk opgelost worden en niet na 5 kwartier. Dat was een beetje mosterd na de maaltijd.

anoniem
12 oktober 2017

bezorging duurde in totaal 1 uur en 15 minuten. dit op een woensdag avond. vervolgens een kwart bakje pasta gekregen erg jammer. je betaald de volle prijs dus dan verwacht je wel een vol bakje. en voor een tonijnsalade is het raar dat ee geen tonijn in zit. eten was erg koud. opnieuw thuis opgewarmd.

Lars
8 oktober 2017

Bezorging duurde 1.5 uur. Veel te lang. Ik had aangegeven met hoeveel geld ik zou betalen, maar de bezorger had geen wisselgeld. Hij kwam pas 2 uur later wisselgeld brengen. Pizza’s smaakten goed. Maar de ervaring was minder.

Iris
23 september 2017

Heerlijke pizza. Aardige bezorger.

marianne
17 augustus 2017

ik vond het lekker, had er net zin in!

Annelies
24 juli 2017

Heerlijke pizza's lekkere patat en ook pasta's zijn goed! Ik vind ze ook goedkoop en dat voor zo'n goeie kwaliteit ik raad het iedereen aan!

Thijs
24 juli 2017

Heerlijk genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.T. van Reenen
29 juni 2017
Bren
22 mei 2017

Super producten en een snelle ĺevering

BW
19 mei 2017

Perfect op tijd, goed warm en erg lekker. Top als altijd.

Pieter
16 mei 2017

Bezorging laat en vlees en patat niet lekker.

Hilda
12 mei 2017

Spaghetti met kip in roomsaus,was erg lekker

gouda
11 mei 2017

patat was zeer koud eigelijk gewoon niet gebakken en eten was zeer weinig gebeld naar de zaak toen nieuwe bestelling gekregen was ook niet goed maar ergens anders eten bestelt

Nora
11 mei 2017

Was niet te eten.

Hans
30 april 2017

Top!

Nabil
29 april 2017
Sara
27 maart 2017

Snelle en goede service!

Abdel
2 maart 2017

Top service en lekkere pizza ( fruit de mare) en Calzone ( shoarma) . De eten werd snel ( eerder dan vermeld en warm bezorgt. We hebben heerlijk genoten en buikje was helemaal vol. Ze zijn het geld waard.

a. bolghiran
25 februari 2017

goede kwaliteit en prima bezorging .

Mo
13 februari 2017

Bestelling was helaas niet compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.evers
31 januari 2017

Weer top

A.B
22 januari 2017

Gewoon weer goed zoals altyd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
12 januari 2017
Patricia
10 januari 2017

Smaak was prima. Pizza was alleen niet warm.

Siham
10 januari 2017

Vandaag weer besteld en weer verkeerd bestelling gekregen. Ik vroeg om pasta zonder kaas. Maar we krijgen met. En we krijgen zout met pasta. Was niet te eten. Terwijl altijd als ze bestelling wel goed hebben het lekker is

BB
4 januari 2017

Lekker..

Patricia van Loon
2 januari 2017

Super snel geleverd en een dubbele burgermenu genoeg voor 2

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
20 december 2016

Lekker vlot en goede maaltijd.

Annoniem
16 november 2016

Duurde wel lang tot dat het eten er was. Het eten was lauw

Patricia van Loon
2 november 2016

Lekker pizza. Had iets warmer gekund maar dat deed niets af aan de smaak. Ook op tijd bezorgd binnen de aangegeven tijd.

Pieter
28 oktober 2016

Supervlot en vers eten.Lekker.

Robert
19 oktober 2016

Heerlijke goed gevulde pizza's voor een scherpe prijs. Bestelling en bezorging zijn erg goed verzorgd, ze bezorgen sneller dan ze aangeven.

Marcel
17 oktober 2016

heerlijk gegeten en het eten was ruim op tijd

els de koning
7 oktober 2016

Ruim binnen de beloofde tijd, warm en lekker.

Michael
1 oktober 2016

Wel lekker... maar i.p.v. Hamburger een kipburger geleverd???? Jammer!!!

Robert
28 september 2016

Lekkere goed gevulde calzone pizza voor een nette prijs. De bezorger was mooi op tijd en vriendelijk. Eerste dat ik er besteld heb, de eerste indruk is erg goed.

Karima
19 september 2016

Het eten is lekker en altijd ruim op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adil
18 september 2016

Spicy kipburger genomen. Lekker zoals gewoonlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

BTZ
7 september 2016

Kreeg een melding dat ik mijn bestelling rond 21:45 - zou krijgen. Om 21:15 stond er een bezorger voor mijn deur met een super warme bestelling. En het was zoals altijd heeerlijk!

Adil
14 augustus 2016

Lekker en goedkoop eten. Altijd een vriendelijk onthaal!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sh
8 augustus 2016

Helaas niet zo tevreden als gewoonlijk.. -Koude, slappe patatjes -Drinken vergeten -Te warm ingepakte burgers; nat en veel saus. -55 minuten wachten op 4 burgers...? Misschien was het vandaag druk, ben normaal meer dan tevreden!

Aadje
7 augustus 2016

Goede service en eten is ook lekker. Een echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bb
4 augustus 2016

Heerlijk gegeten voor weinig. Leuke en overzichtelijke App.

Youssef
2 augustus 2016

Was weer heerlijk, top!

Mohamed
26 juli 2016
Jp
24 juli 2016

Was super lekker. Keep going!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lamya
21 juli 2016

Top service!!!!!!!, erg vriendelijk, snel, zeer klantvriendelijk!

Khalid
9 juli 2016

Lekker eten en snel bezorgd.

Els de koning
30 juni 2016

Om 17.22 een bevestiging van de bestelling gekregen, bestelling is nooit geleverd. Flink pissig en hongerig nu om 20.47

Reactie van Steakhouse Pizzeria Osdorp

Beste mevrouw de Koning, Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Door een technische fout was de site niet goed afgesloten, waardoor er bestellingen werden aangenomen terwijl we gesloten waren. Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken, maar zonder resultaat. We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Steakhouse Pizzeria Osdorp

Asli
18 juni 2016

Vandaag besteld via de site na langer dan een uur niemand gekomen. Na 10x bellen niemand opgenomen Toen ben ik er heen gegaan en vervolgens zie ik op t raam staan dat ze in de ramadan zijn gesloten!!! Terwijl ik al betaald had en nog erop had gerekend tijdens de ramadan.

Reactie van Steakhouse Pizzeria Osdorp

Geachte heer/ mevrouw Asli, Ons welgemeende excuses voor het ongemak. Door een technische fout was de site niet goed afgesloten, waardoor er bestellingen werden aangenomen terwijl we gesloten waren. Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken, maar zonder resultaat. Wij zullen de betaling z.s.m. corrigeren. We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Steakhouse Pizzeria Osdorp

Zia
25 mei 2016

Snelle bezorging en lekker eten. Jullie zijn een verrijking voor Gouda.

tarik
20 mei 2016

Voor de tweede keer besteld en weer snel bezorgd en super lekker .

Nora
20 mei 2016

Super snel geleverd en heerlijk .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Laat
15 mei 2016

Goed belegde pizza's. Binnen het uur geleverd zoals aangegeven in de bevestingsmail. Bij het uitpakken bleek er 1 pizza meer geleverd dan besteld. Vleesschotels en salades ook prima. Enige minpuntje was dat de friet wat slap en al afgekoeld was, maar goed dat is natuurlijk ook lastig als het bezorgd wordt. Al met al vonden wij de prijs/kwaliteit erg goed.

Zia
2 mei 2016

Vriendelijke service en heerlijk eten.

F.
28 april 2016

Super snel bezorgd was heerlijk!

Mo
10 april 2016

Lekker eten. Vriendelijk personeel 10/10